Վերապատրաստում. թեմա 5, (1, 5 կրեդիտ)
Թեմա–Առարկայական նախագիծ
Թեմայում արծարծվում է
- Ուսումնական օրացույցը՝ կրթության բովանդակության ուղեցույց
- 2020-2021 ուստարվա ուսումնական օրացույցը և հավելավածները (ըստ ամիսների, օրերի)
- 2021-2022 ուստարվա կրթահամալիրի օրացույցը՝ նոր ուստարվա պլանավորման ուղեցույց
ՀԱՆՁՆԱՐԱՐՈՒԹՅՈՒՆ
1.Կարդալ հոդվածը, բլոգում հրապարակել,գրել կարծիք
2.Կարդալ հոդվածները, բլոգում հրապարակել, գրախոսել՝ դիտարկումներ,առաջարկներ, հարցեր
- Ազգային ծեսերին, խաղերին, երգերին` նոր կյանք-Մարինե Մկրտչյան
- Երաժշտության ուսուցումը 4-5-րդ դասարաններում-Հասմիկ Մաթևոսյան
- Ծեսեր համակարգելու այցեքարտ-Հասմիկ Մաթևոսյան
- Ազգային երգի կոմիտասյան գրառումները-Մարինե Մկրտչյան
- Խաղը, շարժումը, հարվածային, շրխկան նվագարանները՝ նախակրթարանում-Սոֆյա Գրիգորյան
- Ընդհանուր պարապմունք
- Ուսումնական ժամերգություն
- Ուրբաթ- համերգ
3.«Դպիր» մանկավարժական ամսագրում որոնել, գտնել մշակումներ, հոդվածներ թվարկված նախագծերի օրինակների մասին: Հրապարկել դրանք բլոգում:
- Կարճատև նախագիծ
- Երկարատև նախագիծ
- Շուրջտարյա նախագիծ
- Համագործակցային նախագիծ
- Սովորող- սովորեցնող նախագիծ
- Ընտանեկան նախագիծ
4.Բլոգում գրավոր համառոտ ներկայացնել թվարկված նախագծերի տեսակների առանձնահատկությունները:
5.2021-2022 ուստարվա համար կազմել մեկ կարճատև նախագիծ, հրապարակել բլոգում, ներկայացնել ակնկալվող արդյունքները:
6.2021-2022 ուստարվա համար կազմել մեկ երկարատև նախագիծ, հրապարակել բլոգում, ներկայացնել ակնկալվող արդյունքները:
7.2021-2022 ուստարվա համար կազմել մեկ համագործակցային նախագիծ, հրապարակել բլոգում, ներկայացնել ակնկալվող արդյունքները:
8.2021-2022 ուստարվա համար կազմել մեկ սովորող- սովորեցնող նախագիծ, հրապարակել բլոգում, ներկայացնել ակնկալվող արդյունքները:
9.2021-2022 ուստարվա համար կազմել մեկ շուրջտարյա նախագիծ, հրապարակել բլոգում, ներկայացնել ակնկալվող արդյունքները:
10.2021-2022 ուստարվա համար կազմել մեկ ընտանեկան նախագիծ, հրապարակել բլոգում, ներկայացնել ակնկալվող արդյունքները:
11. Հնարավորության դեպքում ներկայացված նախագծերից մեկը իրականացնել սովորողների հետ, արդյունքները հրապարակել բլոգում:
12. Գրել բլոգում ներկայացված նախագծերից երկուսից ակնկալվող արդյունքների շրջանակում իրականացման դժվարությունների, խնդիրների, հաջողությունների, զարգացումների մասին: