
2021-2022 ուս. տարվա երրորդ ուսումնական շրջանի անհատական աշխատաժամանակ
Երաժշտության մասնագիտական խմբի աշխատանքների ղեկավարում
Փետրվար ամսվա նախագծեր
- Նախագիծ «Ուսումնական ժամերգություն»-4, 5-րդ դասարաններ
- Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց. բարեկենդանի և տյառնընդառաջի նախապատրաստություն-1-5-րդ դասարաններ
- «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ-1, 2-րդ դասարաններ
- «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ-3-5-րդ դասարաններ
- Առավոտյան ընդհանուր պարապմունք-1-5-րդ դասարաններ
Օրացույց
- Փետրվար 2022
- Ուսումնական ժամերգությունների անցկացման ժամանակացույց
- Մեդիա-ուրբաթների անցկացման ժամանակացույց
Ամենօրյա ընդհանուր պարապմունք կրթահամալիրի դպրոցներում, քոլեջում
Ամեն ուրբաթ՝ փետրվարի 4, 11, 18, 25
- ուսումնական ժամերգություն Սուրբ Երրորդությունում
- ուրբաթ-համերգ
Ծեսեր
- Փետրվարի 12` Սուրբ Սարգիս
- Փետրվարի 13, 14`Տյառնընդառաջ
- Փետրվարի 27` Բարեկենդան
Աշխատակարգ
Փետրվարի 21
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-3.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց` Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 10.10-10.50-3.4 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց` Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 11.00-11.40-2.3 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց` Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 11.50-12.30-1.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց` Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 22
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-5.2 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-2.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց. Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 11.00-11.40-4.1 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
- 14.30- Բարեկենդանի երգեր երկարօրյայի խմբերի հետ
- 15.15-Մասնաժողովի նիստ
Փետրվարի 23
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-2.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 10.10-10.50-5.2 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.2 դասարան.«Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.55-13.35-4.3 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 14.30-15.15-վոկալ երգչախմբի պարապմունքներ
- 15.15-16.00-մանկավարժական սեմինարներ
Փետրվարի 24
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 10.10-10.50-3.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, Բարեկենդանի նախապատրաստություն
- 11.00-11.40-5.2 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.05-13.35- 4.2 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 25
- 9.00-9.15-ուսումնական ժամերգություն Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում
- 9.20-10.05-5.1 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.3 դասարան«Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.50-12.35-4.2 դասարան. «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.00-Բարեկենդանի ծես 2-3-րդ դասարաններում. Արտասահման
- 13.30-15.15-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
- 15.15-16.00- ուրբաթ պարապմունք
Փետրվարի 14
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-3.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.30-12.30-Տյառնընդառաջի ծեսը Հյուսիսում
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 15
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-5.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-2.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.1 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 16
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-5.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.2 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.55-13.35-4.3 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 14.30-15.15-վոկալ երգչախմբի պարապմունքներ
- 15.15-16.00-մանկավարժական սեմինարներ
Փետրվարի 17
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-3.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-5.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.05-13.35- 4.2 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 18
- 9.00-9.15-ուսումնական ժամերգություն Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում
- 9.20-10.05-5.1 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-2.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.3 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.50-12.35-4.2 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-15.15-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
- 15.15-16.00- ուրբաթ պարապմունք
Փետրվարի 7
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-3.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-3.3 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց,«Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-2.3 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 8
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-5.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-2.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.1 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 9
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-5.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.2 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.55-13.35-4.3 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 14.30-15.15-վոկալ երգչախմբի պարապմունքներ
- 15.15-16.00-մանկավարժական սեմինարներ
Փետրվարի 10
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-3.1 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-5.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.05-13.35- 4.2 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 11
- 9.00-9.15-ուսումնական ժամերգություն Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում
- 9.20-10.05-5.1 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 10.10-10.50-2.2 դասարան. Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Խաղերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.00-11.40-4.3 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 11.50-12.35-4.2 դասարան.Ծեսը՝ ուսումնական գործընթացի կազմակերպման արդյունավետ միջոց, «Պարերգերի ուսուցում» նախագիծ
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-15.15-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
- 15.15-16.00- ուրբաթ պարապմունք
Հունվարի 31
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-3.2 դասարան
- 10.10-10.50-3.3 դասարան
- 11.00-11.40-2.3 դասարան
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 14.00-15.00-Ազգային խաղերի ներառումը հանրակրթության մեջ. կլոր սեղան
- 15.00-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 1
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-5.2 դասարան
- 10.10-10.50-2.1 դասարան
- 11.00-11.40-4.1 դասարան
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 2
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.2 դասարան
- 10.10-10.50-5.2 դասարան
- 11.00-11.40-4.2 դասարան
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.55-13.35-4.3 դասարան
- 14.30-15.15-վոկալ երգչախմբի պարապմունքներ
- 15.15-16.00-մանկավարժական սեմինարներ
Փետրվարի 3
- 9.00-9.15-առավոտյան ընդհանուր պարապմունքներ
- 9.20-10.05-1.1 դասարան
- 10.10-10.50-3.1 դասարան
- 11.00-11.40-5.2 դասարան
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 12.05-13.35- 4.2 դասարան
- 13.30-16.30-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
Փետրվարի 4
- 9.00-9.15-ուսումնական ժամերգություն Սուրբ Երրորդություն եկեղեցում
- 9.20-10.05-5.1 դասարան
- 10.10-10.50-2.2 դասարան
- 11.00-11.40-4.3 դասարան
- 11.50-12.35-4.2 դասարան
- 12.30-13.00-ընդմիջում
- 13.30-15.15-լրացուցիչ կրթության պարապմունքներ
- 15.15-16.00- ուրբաթ պարապմունք