
Ուսումնական առաջին շրջանի ամփոփում, գնահատում. մշակումը՝ «Մանկավարժության կենտրոնի»
2022-2023 ուստարի, առաջին ուսումնական շրջան
Առաջին ուսումնական շրջանը բուռն էր, լեցուն և հագեցած: Ուսումնական շրջանի ամենահաջողված նախագիծ եմ համարում «Սուրբ Ծննդյան» խորհոդով նախագիծը և նախագծի շրջանակում իրականացրած ամանորյա տոնախմբությունները Հյուսիսային դպրոցի 2-5-րդ դասարանների խմբերում:
Նույն նախագծի շրջանակում իմ կողմից ստեղծվեց ծավալուն երաժշտական փաթեթ, ուղեցույց: Այս նախագծի շրջանակում ունեցա նաև առցանց հանդիպում Արցախի Մաղավուզ գյուղի սովորողների հետ:
Նույն նախագծով պատրաստվում ենք Հյուսիսային դպրոցի հավաքանիով իրականացնել հունվարի13-ի ուրբաթ-համերգը:
Փաթեթը՝ ստորև
- Ամանորյա տոնախմբություն. 2-րդ դասարաններ
- Ամանորյա տոնախմբություն. 3-րդ դասարաններ
- Սուրբ Ծննդյան խորհրդով. 4-րդ դասարաններ
- Սուրբ Ծննդյան խորհրդով. 5-րդ դասարաններ
- Ամանորյա և Սուրբ Ծննդյան երգեր, ավետիսներ 2022. երաժշտական փաթեթ
- Ամանորյա և Սուրբ Ծննդյան երգեր, ուղեցույց
- Սուրբ Ծննդյան խորհրդով. համագործակցային նախագիծ Արցախի Մարտակերտի շրջանի Մաղավուզ գյուղի միջնակարգ դպրոցի հետ
Ինչպես նախորդ տարիներին՝ այնպես էլ, այս տարվա առաջին ուսումնական շրջանում, շատ եմ կարևորում իմ կողմից կատարված մշակումները, մանկավարժական դիտարկումները, ուսումնական փաթեթների ստեղծումը
Փաթեթը՝ ստորև
- 2022-2023 ուստարում Տավուշում չափորոշչի հիմքի վրա առարկայական լրամշակված ծրագրեր. երաժշտություն
- ԿՈՄԻՏԱՍՅԱՆ ՕՐԵՐ. ԵՐԱԺՇՏԱԿԱՆ ՓԱԹԵԹ
- ՁԱՅՆԱՇԽԱՐՀ. ՄԻԱՁԱՅՆ ԵՐԳԵՑՈՂՈՒԹՅԱՆ ԱՇԽԱՏԱՆՈՑ ԱՐԱՄ ԵՒ ՎԻՐՃԻՆԻԱ ՔԵՐՈՎԲԵԱՆՆԵՐԻ ՀԵտ. փաթեթ, Հրավիրում ենք մասնակցելու…..
- «Սոլի-Տուտտի» երգչախումբ.փաթեթ
- Տեղեկանք երաժշտության ընտրությամբ գործունեության խմբերի մասին
- Երաժշտություն. գնահատման գործիքներ
- Ազգային պարերի ուսուցման կազմակերպումը «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում 2022-2023 թթ. ուս. տարում
- 2021-2022 թթ. ուս տարվա հանրակրթական ծեսերը Հյուսիսային դպրոցում. փաթեթ
- Ուսուցչի հերթական ատեստավորման և վերապատրաստման կարգում փոփոխություններ կատարելու վերաբերյալ.
- Ատեստավորման ենթական ուսուցիչների վերապատրաստում, 2022-2023 ուստարի. ամփոփում
- Ամանորյա և Սուրբ Ծննդյան երգեր, ավետիսներ 2022. երաժշտական փաթեթ
- Ամանորյա և Սուրբ Ծննդյան երգեր, ուղեցույց
Առաջին ուսումնական շրջանում կարևորում եմ իմ կողմից համակարգած և իրականացրած նախագծերը
Փարիզի «Սոլի-Տուտտի» երգչախումբը կհյուրընկալվի կրթահամալիրում…... նախագծի համակարգող
- «Սոլի-Տուտտի» երգչախումբը երկրորդ օրն է, ինչ կրթահամալիրում է
- Հանդիպեցին «Soli-Tutti» և «Հ. Թոփիկյանի» ուսուցչական երգչախմբերը
Ձայնաշխարհ. միաձայն երգեցողության աշխատանոց Արամ և Վիրճինիա Քերովբեանների հետ. նախագծի համակարգող՝
- Ձայնաշխարհ, միաձայն երգեցողության աշխատանոց Արատեսում. հոկտեմբերի 18-20. համակարգում
- Ձայնաշխարհ. միաձայն երգեցողության աշխատանոց Արամ և Վիրճինիա Քերովբեանների հետ Երևանում. հոկտեմբերի 13-15. համակարգում
«Ուսումնական ժամերգություն» նախագիծ. համակարգում
Կարևոր եմ համարում նաև պարտադիր ատեստավորման վերապատրաստումները, որոնք իրականացվեցին սեպտեմբեր և հոկտեմբեր ամիսներին: Հետաքրքիր էր լինել և որպես վերապատրաստող, և որպես վերապատրաստվող:
Հետաքրքիր փորձառություն էր ինձ համար նաև հետազոտական աշխատանքներ ղեկավարելը:
- Ատեստավորման ենթական ուսուցիչների վերապատրաստում, 2022-2023 ուստարի. ամփոփում
- Հետազոտական աշխատանքների ղեկավար
Իմ կողմից կարևոր աշխատանք եմ համարում նաև իմ հետազոտական աշխատանքը, որտեղ ծավալուն կերպով ներկայացնում էի կրթահամալիրի հեղինակային մանկավարժական ծրագրերից՝ «Ուսումնական ժամերգությունը»: Այս նախագծի շրջանակում իմ աշխատանքը միակն էր: Ցվում եմ, որ չստացավ արժանի արձագանք կրթահամալիրի կողմից: Ես չունեցա նաև հետազոտական աշխատանքի հիմքի վրա հոդվածի պատվեր կրթահամալիրի կողմից: Այդուհանդերձ՝ հղումը՝ ստորև:
Իմ աշխատանքներում կարևորում եմ ոչ միայն երաժշտական, այլև պարային նախագծերը: Կարծում եմ, «Լիսիցյանական օրեր» ստուգատեսին Հյուսիսային դպրոցում պարային թևը եղել է կրթահամալիրում ամենաակտիվը: Փորձել եմ իմ սովորողների հետ մասնակցել բոլոր պարային նախագծերին, նախաձեռնություններին: Ցավում եմ, որ կրթահամալիրի կողմից Հյուսիսային դպրոցի պարային ակտիվությունը գնահատվեց, որպես սովորողների ժամանակի անիմաստ վատնում և ես մեղադրվեցի սովորողներին անգիրի դպրոց ներառելու մեջ:
Կարծում եմ, վերըստին պետք է վերանայվի կրթահամալիրի կողմից «Լիսիսցյանական օրեր» ստուգատեսը, նրա նպատակը, խնդիրները, դուրս բերվի կրթահամալիրային մասնակցությունը և պարային թևի ակտիվության դիտարկումը ստուգատեսից հետո:
Ցավում եմ, որ ոչ նախորդ և ոչ էլ, այս՝ այդ դիտարկումները չեղան և մասնակիցները որևէ ձևով չխրախուսվեցին:
Պարատուն ծնողական համայնքի հետ…. նախագիծ
- Պարատուն ծնողական համայնքի հետ 1
- «Պարատուն» նախագծով հերթական հանդիպումը 2
- Հերթական հանդիպումը 3
- Սովորում ենք նոր ազգային պարեր. 2-3-րդ դասարաններ
- Պարատուն Թատրոն-տանիքում. 2-3-րդ դասարաններ
- Ռազմապարերի վարպետության պարապմունք Լաերտ Գրիգորյանի և Տիգրան Արեգունու հետ
- Հանդիպում Գարեգին Գևորգյանի հետ. 5-րդ դասարաններ
- Կինետոգրաֆիա.պարապմունք Արմենուհի Սոկրատունու, Մերի Գարեգինյանի հետ. 5-րդ դասարաններ
- «Պարի զարկերակ. պարի ֆիզիոլոգիական կողմը» թեմայով հանդիպում Կարինե Գրիգորյանի, Մերի Գարեգինյանի հետ. 5-րդ դասարաններ
Համագործակցային նախագծեր
- Համագործակցություն Կոմիտասով. Հյուսիս, Արևելք…
- Մասնակցեցինք «Զար, զընգը» երաժշտակրթական ծրագրին
- Հովտամեջի սովորողները կրթահամալիրում
- Երգուսուցում Արտավանի ճամբարականների հետ
- Սուրբ Ծննդյան խորհրդով. համագործակցային նախագիծ Արցախի Մարտակերտի շրջանի Մաղավուզ գյուղի միջնակարգ դպրոցի հետ
Այլ նախագծերի ամփոփումները՝ ըստ ամիսների