Մարտի 2-6-ը ամբողջ «Մախիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրը անցավ հեռավար-առցանց ուսուցման:
Հյուսիսային դպրոցի սովորողների հետ իրականացրեցի Ազգային խաղերի, խաղերգերի, ասիկների նախագիծ- ֆլեշմոբը:
Ֆլեշմոբի համար կազմել եմ 3 ուսումնական փաթեթներ՝
Մասնակցել են նախակրթարանի, 5 տարեկանների և 1-5-րդ դասարանների 62 սովորող՝ 25 աղջիկ, 37 տղա:
Ազգային խաղերի, խաղերգերի, ասիկներ ֆլեշմոբ՝ ամփոփում:
Ֆլեշմոբի նպատակն էր՝
- ազգային մշակույթի տարածումը
- նրա մուտքը սեբաստացիական ընտանիքներ
- հեղինակայաին կրթական ծրագրի ցուցադրման փոքրիկ հաշվետվություն:
Ֆլեշմոբի խնդիրներն էին՝
- մեկշաբաթյա օրերը անցնեն հետաքրքիր և ուսումնական մթնոլորտում
- ազգային հակաբացիլներով հաղթել կորոնա վիրուսին:
Օգտագործվող ուսումնական գործիքներ, մեդիագործիքներ, ծրագրեր՝
- համակարգիչ
- բջջային հեռախոս
- էլեկտրոնային կայքեր՝ կայք, ենթակայք, բլոգ,
- սոցիալական ցանցեր՝ մեյլ, ֆեյսբուք, մեսենջեր, վայբեր, յութուբ
- Ֆոտոշոփ
- վիդեոմոնտաժ
- վորդ, էկզել
Գործողություններ՝
- անընդհան սովորողնեին հիշեցնել ֆլեշմոբի մասին
- ծնողին ներառել ուսումնական պրոցեսի մեջ
- մոտիվացնել, ոգևորել,խրախուսել
- լինել միշտ հասանելի և անընդհատ կապի մեջ ծնողի ու սովորողի հետ
- ամեն օր ամփոփել արդյունքները
- տարածել, հանրայնացնել:
Առցանց ուսուցումը չէր ստացվի, եթե չլինեին նախօրորք մշակված գործիքակազմեր՝
- մեդիագրագիտություն՝ դասավանդող, սովորող, ծնող
- էլեկտրոնային, ցանցային ուսուցում
- դասավանդողի հետազոտական աշխատանք
- դասավանդողի ստեղծագործական աշխատանք
- դասավանդողի ուսումնական փաթեթների ստեղծում
- դասավանդողի հետևողականություն, սրտացավություն
- դասավանդողը իր նախագծով հետաքրքրելու հմտություն
Առաջարկ՝
- հեռավար-առցանց ուսուցման մասին մեթոդական մշակումներ
- հոդվածներ
- ուսումնական փաթեթների ստեղծում
- նոր թվային գործիքների փորձարկում, կիրառում
- ծնողների կարծիքների, առաջարկների հավաքագրում
- արդյունավետ առցանց ուսուցում կազմակերպող առավել աչքի ընկնող դասավանդողների խրախում լրավճարների, գործուղումենր տեսքով: